Хороскопи

неделя, 27 юни 2010 г.

Мариана Попова и Ханес - идеалната двойка!

Поп звездата Мариана Попова и половинката й Ханес са на седмото небе. Освен раждането в края на миналата година на дъщеричката им Мария-Магдалена, двамата вече са и бизнес партньори. Двойката отвори шикозен винен клуб „Вестибюл" до Петте кьошета.

Екзотичното старо гадже на Мариана, аржентинският барабанист Пабло Круз, отдавна е в миналото. Искрата на бурна любов сега пламти с пълна сила, защото италианецът Ханес е мъжът на живота й.

Освен малката красавица Мария-Магдалена и бизнеса, Мариана Попова вече има и други общи планове с него - например сватба. „В края на лятото", похвали се самата тя. Ще бъде в България, вече е избрала булчинската рокля, с която ще каже „да" на любимия на морския бряг.

Срещата с италианеца е случайна, но надали има нещо случайно на този свят. Още след първата седмица двамата си казват „обичам те", а само след 3 месеца научават, че ще стават родители. И така, този мъж зарязва всичко и следва огнените очи на една българка. Запознават се в София, а след това поп звездата заминава на почивка в Италия, в хотела, в който работи Ханес. Страстта се развива мълниеносно. Днес те продължават да я поддържат в просторна къща под наем в полите на Витоша, пред която има караулка от соцепохата. Тук е рай и за двете им любими кучета, докато обичният мъж си гледа бизнеса из града.

„Аморе"се чува из цялата къща - от терасата към стаята и обратно. Ханес е сомелиер като дядовците си и тъй като вече е български зет, си е начертал стратегически планове тук, сега и в бъдеще. Певицата признава, че не е могла да усети най-любовното питие, Виното, докато не започнала да общува с Ханес. Но Вече е страхотен фен на еликсира на боговете. Ханес я Води на истинско сантиментално пътешествие в Тоскана, в едно от най-известните винарски имения на площ от 560 дка. Сега експертът в жанра се кани да популяризира много вина, които въобще не са опитвани в България. Приятелите на Мариана сигурно ще помнят за цял живот преживяването, когато двамата ги канят на италианска вечеря. Ханес прави лазаня и прочутата салата с рукола, домати и босилек. Разбира се, върхът е винената листа - само с малко познати у нас марки. Певицата се смее от сърце на странния език, на който се разбират майка и и любимият. Не могат да си общуват на английски, но по незнаен начин си разменят информация. Скоро двойката ще посреща неговите родители на гости.

„Когато ме приеха там, майка му, много сладка жена, се беше изпопритеснила. Пита ме: Ти от село ли си, или си от голям град? От столицата съм, обяснявам аз".

Семейството има четири деца, които са в различни краища на света, всеки работи, каквото му харесва, и се виждат на брега на езерото край Меран. Там цари чистота, красота и безкрайно спокойствие. Мястото е второто по големина в автономната провинция Болцано, Южен Тирол. „Жителите говорят на немски диалект, който само те си разбират. Граничи с Швейцария и Австрия и е богата и красива област, прочута със спа центровете си благодарение на изобилието на минерални води".

Мариана твърди, че няма човек на земята, който не би искал да живее в приказката. И все пак Ханес е дошъл тук заради нея.

За него тя е Марианка и няма нищо общо със звездата в попа и дзказа.

Певицата:

Той е мъжът на живота ми!

Болезнено емоционална и страхотно романтична съм. Но вече не се подвеждам. Животът учи. Като върна времето назад, разбирам, че във всяка връзка съм била по-силната личност. И абсолютно всичките ми гаджета и досега ме обичат. И без изключение трудно са ме прежалили. Безкрайно откровен и искрен човек съм - от онези жени, които застават зад мъжа и правят всичко за успеха му. Дала съм много на тези, които са били до мен през различни периоди. Доста повече, отколкото те на мен. И като емоция, и като усещане за света. Обикновено се коментира, че не е редно да променяш партньора си, всеки трябва да приеме другия едно към едно. А аз съм вадила потенциала на всеки от тях. Тези хора просто са „тръгвали" след мен. Понякога си мисля, че съм бездънна - енергийна яма. Истината обаче, че се зареждам най-много от семейството си. Майка ми и брат ми са винаги до мен. Сега съм с Ханес и никой друг мъж няма значение! Бебето е наш хубавото нещо, което може да ощастливи жената.

Няма коментари: