Хороскопи

неделя, 11 юли 2010 г.

Яне, Волен, Сергей, политици и звезди от шоу бизнеса, лъснаха в книгата „Тайните на гей елита- 2”.

От днес по РЕП-овете и книжарниците в София и Варна се продава „Тайните на гей елита-2” . Според автора Ицо Петрофф, доста хора ще загубят съня си. Ако за първата книга Ицо беше обвинен, че разказва за покойници, във втората част читателят ще разбере защо депутата Николай Гацев е заплашвал Ицо Петрофф, как Вигенин разбил връзката на Станишев и Янаки Стоилов, за да се мушне в леглото на лидера си.
Феновете на Миро от Каризма ще узнаят, че любимецът им си пада по надарени момчета, че Руши Видинлиев не е метро, а хомосексуален и често е ползвал услугите на жиголо.
„Радвам се, че една година след първата книга има звезди, който си правят ПР на мой гръб и разпространяват слухове. Последният е, че Слави Трифонов ще ме съди. Аз ще отвърна, че не се е родил този, който ще ме осъди. След като издадох първата си книга всички се изпокриха като мишки. Само Васко Найденов пошумя около името си и се заканваше да ме съди, още чакам призовката.
Спокоен съм, защото всичко, което пиша в книгите си е 100% ИСТИНА! „, категоричен е Ицо Петрофф дни преди официалното представяне на втората си книга.
Скандалният Ицо се шегува, че не се притеснява за живота си, след като преди около месец МВР-шефът Цветанов лично го прие в кабинета си.
Съжалявал само, че не са му поверили да изпълни химна на МВР, но е спокоен, че родната полиция го пази, смее се провокативния автор и се заканва в третата книга да разкаже интересни подробности за наклонностите на Веселин Маринов.

Няма коментари: