Хороскопи

неделя, 13 февруари 2011 г.

Демир Бозан промени живота ми


Демир Бозан ме спаси от бъдещ опит за самоубийство и промени коренно живота ми
Здравейте! Казвам се Галя Цветанова и съм на 27 години, от Лом.

Преди година преживях тежка раздяла с приятеля ми Иван. Той ми изневери с най-добрата приятелка и сложи край на дългогодишната ни връзка. Бях изпаднала в толкова тежка депресия, че едва издържах да не си сложа край на живота. Не намирах смисъл в нищо. Положих толкова усилия за нас двамата, а той така позорно захвърли всичко с лека ръка и си легна с предателката.

Имах мечти - градях планове за семейство, деца и наш собствен дом, но уви, всичко се превърна в прах и пепел! Животът ми се промени, откакто започнах да пия Демир Бозан. Комбинацията от билки в чая ми подейства като елексир, който ме избави от депресията и ме възвърна към живота. Майка ми, без да ме пита, го донесе и първо ме насили да го пия. Аз естествено не го исках, но знаех, че няма да ме остави, докато не изпия чашата с чай. Направих го и изведнъж сякаш камъкът от сърцето ми падна. Стана ми по-леко, ободри ме. С течение на времето продължих да пия от чудотворния чай и настроението ми се върна. Реших, че съм била глупачка да обичам толкова много Иван. Благодарение на Демир Бозан осъзнах, че животът има смисъл като забравих и за депресията. Същевременно си казах, че искам да докажа на бившия ми мухльо, че има и по-добри от него.



споделяне в социални мрежи

Няма коментари: