Хороскопи

неделя, 13 юни 2010 г.

Гуинет Полтроу: Жената е създадена да бъде домакиня

Звездите, колкото и да са известни, лесно могат да бъдат забравени. Подобен е и случаят с Гуинет, за която повечето фенове забравиха, че е истинска холивудска знаменитост и брилянтна актриса. Дълго време тя не присъства на страниците на светските списания, но това се промени с излизането на новия й филм „Железният човек - 2". Гуинет отново започна да дава интервюта и с удоволствие разказва за майчинството.

Като една от най-известните холивудски актриси има ли жена, на която истински се възхищавате и искате да приличате на нея?

- За мен олицетворението на силната жена е Катрин Хепбърн. Тя е супергерой, след като се е осмелила първа сред холивудските актриси да носи панталони и сака с мъжка кройка. Жени, които поставят сами правилата, са тези, около които се Въртят светът и мъжете.

Какво ще кажете за съвместната си работа със Скарлет Йо-хансон в „Железният човек - 2"?

- Обичам да работя със Скарлет. Тя е много умна и забавна.

Какво си помислихте, когато за първи път видяхте другия си партньор - Мики Рурк?

- О, боже! Бях уплашена. Той изглежда толкова...

Великолепен?

- Именно! Той е необуздан и удивителен.

Във филма играете ролята на асистентка. Това доближава ли се до образа ви в реалния живот?

- Тази роля не беше никак трудна за мен. Като жена аз съм създадена да организирам всички около себе си. Като се

започне от децата, до мъжа ми и се стигне до подаръците за Коледа например. Според мен йената е създадена да бъде домакиня, да се грижи за къщата, за съпруга си и въобще за всички около нея. Затова не мисля, че ролята ми във филма е много по-различна от реалния ми Живот.

Как децата ви приемат участието ви в „Железният човек - 2"? Харесват ли го?

- И двамата са още малки, за да го гледат Мозес е само на четири години. Има кукла от филма, но е малък да го гледа. Същото се отнася и за Епъл, тя е на шест

Често се носят слухове относно брака ви с Крие Мартин. Всичко наред ли е?

- Всичко това, което се пише по вестниците, е пълна лъжа. С Крие имаме прекрасно семейство и много се обичаме. Установих, че публикуват всички тези неща само защото няма какво друго да напишат.

Не обръщам внимание на подобни неща.

Как се справяте едновременно с майчинството и с това да бъдете кинозвезда?

- Най-важното за мен е да съм добра майка. Затова и оставих кариерата на заден план. Времето, прекарано с децата ми, е скъпоценно и не бих го заменила за нищо на света.

Ясно е, че семейството е на първо място за вас. Затова ли отказахте да участвате с Никол Кидман в предстоящия филм „Датчанката"?

- За мое огромно съжаление трябваше да откажа. Току-що бях приключила един проект и не можех да приема втори, защото децата ми имат нужда от мен. Дълго време съм искала да снимам филм с Никол, защото тя е невероятна актриса и моя близка приятелка. Но просто не се получи. Надявам се в бъдеще да имам отново подобна възможност

Освен в киното станахте известна и с кулинарните си умения. Смятате ли отново да участвате в кулинарно шоу?

- Наскоро ме поканиха да участвам в кулинарно предаване в Корея. Приех с огромна радост и скоро ми предстои да замина за Корея. Харесвам храната им, но не знам много за културата им.

Няма коментари: